Algemene Voorwaarden
Happy Healthcare, praktijk voor Manuele Lymfedrainage, Massagetherapie en Lichaamsthermografie is gevestigd in Zaltbommel (Vermeerstraat 1, 5301 VC) en bereikbaar via e-mail welkom@happyhealthcare.nl.
Voor Lichaamsthermografie kom ik -op afspraak met de praktijkhouders- naar diverse praktijken in Nederland en België. Consulten zijn uitsluitend op afspraak mogelijk.
Numerologie:
KvK: 68053886
BTW: NL001746326B49
IBAN: NL64 TRIO 0338 5541 06
Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn openbaar beschikbaar en ik doe mijn uiterste best ze bij je onder de aandacht te brengen. What You See Is What You Get; ik heb geen geheimen en werk niet met ‘kleine lettertjes’.
Aanbod op de website
Op de website staat beschreven welke dienst je kunt afnemen of wat je bij mij kunt kopen en tegen welke prijs.
De webshop
- De webwinkel draait in een beveiligde webomgeving.
- Van iedere bestelling en de bestelstatus krijg je een bevestiging per e-mail.
- Alle benodigde informatie staat in die e-mails, al is het meeste ook terug te vinden op de website. Bewaar desondanks altijd de (digitale) bon goed.
- Als gebruiker ben je zelf verantwoordelijk voor keuzes die je maakt op grond van de informatie op de website en voor het gebruik van die informatie. De informatie is zorgvuldig samengesteld, er zijn echter geen rechten aan te ontlenen.
- De informatie op de website dient ter algemene informatievoorziening en kan, zonder voorafgaande toestemming of aankondiging, gewijzigd worden.
De consulten
Tarieven en mogelijkheden van het aanbod van behandelingen en onderzoeken staan vermeld op de website. Van elke gemaakte afspraak krijg je een bevestiging en een herinnering. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen op een afspraak, laat dit dan uiterlijk 48 uur van te voren weten. Ik werk met wachtlijsten en kan dan nog iemand anders inplannen. Bij niet op tijd afzeggen breng ik je het gekozen consult in rekening. In geval van baseline Borstonderzoek breng ik één borstonderzoek in rekening. Ik vertrouw op je begrip.
Herroepingsrecht
- Heb je een product verkeerd besteld of ben je er niet blij mee? Dan kun je dat -ook zonder opgaaf van reden- binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Laat me dan weten of ik je een nieuw product kan sturen of dat ik je de betaling -binnen 10 dagen- terugstort.
- Een retourzendingen wordt slechts geaccepteerd als de verpakking van het product onbeschadigd is en -als die aanwezig is- de verzegeling van de verpakking niet is verbroken.
- De verzendkosten zijn in dit geval wel voor jezelf en ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Prijzen
- De prijzen op de website zijn in euro’s en inclusief btw.
- Eventuele verzendkosten zijn hierbij niet inbegrepen.
- Vóór het sluiten van de overeenkomst ken jij de totaalprijs incl. verzendkosten.
Afspraken maken, wijzigen of afzeggen
Via elke pagina op mijn website heb je toegang tot mijn agenda en kun je eenvoudig zelf je afspraak inplannen. Gelijk met de afspraakbevestiging tref je in de e-mail een link aan met toegang aan tot voorbereidende documenten. Lees deze informatie meteen even door.
Bij het organiseren en uitvoeren van een onderzoeken of behandelingen maak ik kosten en reserveer ik tijd voor je. Om zoveel mogelijk cliënten toegang te geven tot mijn diensten hanteer ik scherpe tarieven. Mijn agenda heeft daarvoor een bepaalde bezettingsgraad om rendabel te kunnen zijn.
Ik doe mijn best flexibel en behulpzaam te zijn voor mijn cliënten. Als je eens niet aanwezig kan zijn, meld je dan kosteloos af of verplaats je afspraak naar een ander moment. Doe dit wel op tijd. Tot uiterlijk 48 uur van tevoren kun je je afmelden of je afspraak verplaatsen. Je kunt inloggen in je eigen omgeving op mijn website en je afspraak veranderen. Je kunt me ook bellen/appen op +31 611240681 of je stuurt een e-mail naar welkom@happyhealthcare.nl met als onderwerp ‘afmelding (+ je naam + datum afspraak)’. Als je je binnen 48 uur voor aanvang van onze afspraak afmeldt, of je vergeet je af te melden, dan ben ik genoodzaakt de kosten door te berekenen, ongeacht de reden voor afmelding. Trek daarom tijdig aan de bel.
Conformiteit en garantie producten
- Je krijgt de garantie dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld en we staan daarmee in voor de fabrieksgarantie van het aan jou geleverde product.
Afbeeldingen en specificaties
- Alle afbeeldingen, foto’s, tekeningen, gegevens over gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten etc. op de website van Happy Healthcare gelden bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
- Zonder voorafgaande toestemming is het niet toegestaan om afbeeldingen en/of teksten te kopiëren van de website van Happy Healthcare.
Klachten
- Ben je niet tevreden over een product of dienst/consult dat je hebt aangekocht. Neem dan zo snel mogelijk contact op per e-mail welkom@happyhealthcare.nl of per whatsap 06-11240681. De portokosten voor het retourneren van een product uit de webshop komen voor jouw rekening. Tenzij de klacht aantoonbaar mijn fout is, dan vergoed ik je de verzendkosten.
Overmacht
- In geval van overmacht heb ik het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van je bestelling op te schorten of de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden. Hiervan stel ik je dan per e-mail op de hoogte. In geen geval ga ik over tot schadevergoeding.
Toepasselijk recht en bevoegde rechter
- Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze Voorwaarden van toepassing zijn, alsmede op deze Voorwaarden, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Privacy
- Je persoonsgegevens behandel ik vanzelfsprekend met de grootste zorgvuldigheid. Alléén voor de verzending van een bestelling, deel ik ze met derden. Je persoonsgegevens neem ik op in een (beveiligde) cliëntendatabase en is uitsluitend samengesteld om in de toekomst contact met je te kunnen opnemen over een eventuele vervolgafspraak. Deze lijst wordt dus alleen door mij gebruikt. Als je hier geen prijs op stelt, geef me dit dan schriftelijk (per e-mail) aan.
Vragen, klachten of opmerkingen
- Heb je na het lezen van deze Voorwaarden klachten, vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet contact met me op te nemen. Komen wij er samen niet uit, dan verwijs ik je door naar de WKKGZ geschilleninstantie, waar ik bij aangesloten ben.